Woerts niet onder de indruk van oud-PSV'er: "Stelt niks voor"

Chris Woerts
Chris Woerts Foto: © Pro Shots

Chris Woerts is niet zo overtuigd van Memphis Depay. De sportmarketeer vindt dat de voormalig PSV'er dit WK de derde spits van Oranje moet zijn. 

Memphis is de topscorer aller tijden van Oranje en mits fit altijd de nummer één van Ronald Koeman, maar wat Woerts betreft komt daar dit WK verandering in. "Memphis is toch je derde spits? Je hebt Malen, Brobbey en dan pas Memphis", stelt hij in De Oranjezomer. "Die speelt in een B-competitie in Brazilië. Dat stelt niks voor." 

De sportmarketeer vindt dat Malen, die een geweldig halfjaar bij AS Roma achter de rug heeft, de eerste spits moet zijn. Daarachter staat Brobbey in de pikrode. "Brobbey heeft echt een heel goed seizoen gedraaid in Engeland", besluit Woerts. 

Lees meer:
0 reacties