Willems droomt van terugkeer in Oranje: ''Schat de kans goed in''

Bijna vijf jaar geleden speelde Jetro Willems zijn laatste interland voor Nederland. De oud-speler van PSV heeft een rentree bij Oranje nog niet uit zijn hoofd gezet.

"Ik droom er al heel lang elke dag van. Tijdens mijn periode bij Newcastle United (tussen 2019 en 2020, red.) heb ik gemerkt en laten zien dat het kan", begint de inmiddels 27-jarige Willems bij Kicker. "Ik schat de kans goed in dat ik dit weer kan laten zien."

Deze zomer tekende Willems bij het Duitse Greuther Fürth. "Maar het belangrijkste is om gezond te blijven en plezier te hebben in het voetballen. Het is net als met veel andere dingen in het leven: als je alles geeft en hard werkt, zonder druk te voelen maar door plezier te hebben, dan bereik je je doelen."

 

 

Lees meer: