VIDEO | Wijnaldum baalt van eigen blunder: ''Teleurgesteld en verontwaardigd''

Voormalig PSV'er Georginio Wijnaldum vecht met Newcastle United tegen degradatie en ook in het bekertoernooi zit het niet mee. De Magpies werden afgelopen weekend in de FA Cup uitgeschakeld door Watford na een blunder van Wijnaldum.

"Ik ben teleurgesteld en ook verontwaardigd", blikt hij terug in gesprek met The Chronicle. "Ik wilde Colo (Coloccini) aanspelen, maar ik raakte de bal verkeerd. Tot dat moment speelden we een goede wedstrijd", baalt Wijnaldum.

"Het is de afgelopen vier wedstrijden steeds hetzelfde. We spelen goed, creëren kansen, maar maken ze niet af", vervolgt hij teleurgesteld. "Watford had geen kans. Alleen die bal die ik ze gaf", doelt Wijnaldum op zijn fatale flater. 

Lees meer: