VIDEO | Gakpo neemt afscheid: "PSV zal altijd m'n cluppie blijven"

PSV is Cody Gakpo definitief kwijt en dat pijn bij veel supporters. De vleugelaanvaller richt zich in een video tot de fans van de Eindhovenaren en bedankt iedereen voor de steun door de jaren heen.

"Ik wil jullie vanuit de grond van mijn hart bedanken dat jullie mij en ons al die jaren hebben gesteund", richt Gakpo zich tot de PSV-supporters op de kanalen van de club. "Ik heb hier natuurlijk heel lang gezeten, met heel veel plezier. Het is écht mijn tweede huis en ik ben jullie dankbaar voor de steun in zowel de goede als de slechte tijden. PSV zal altijd m'n cluppie blijven. Ik houd van jullie."

A message from Cody 🥺❤️ #ForeverEindhovenaar pic.twitter.com/7bvimLaCYF — PSV (@PSV) December 29, 2022

Gakpo vertrekt als absolute recordtransfer bij PSV. De geboren Eindhovenaar maakt voor zo'n vijftig miljoen euro de overstap van PSV naar Liverpool. Een transfer leek na het voorbije WK al onvermijdelijk, aangezien Gakpo schitterde in het Oranje-shirt en in alle duels in de groepsfase trefzeker was.

Lees meer: