Verweij verwacht kritiek binnen PSV: "Voorspelt niet veel goeds"

Mike Verweij denkt dat er ook binnen PSV de nodige kritiek zal ontstaan op het verval in de loop van dit seizoen. De Eindhovenaren verspeelden een voorsprong in de Eredivisie en kunnen het kampioenschap door de zeperd tegen Ajax wel vergeten.

"Ik denk dat het tien tot elf bv'tjes zijn bij PSV", begint Driessen in de podcast Kick-off van De Telegraaf. "Die tweede plaats is natuurlijk wel belangrijk voor PSV, vanwege die plaatsing voor de Champions League. Maar als je Noa Lang hoorde, dan vraag je je af of het wel goed zit bij PSV. En daar twijfel ik ook wel aan."

"Ik denk dat er vorige zomer iets heel erg fout is gegaan", reageert Mike Verweij. "Dat elftal is niet voldoende ververst. Ze hadden moeten doorselecteren. Peter Bosz kun je de schuld geven, maar de leiding had daar ook iets aan kunnen doen. Sterker nog, ik denk dat ze daar iets aan hadden moeten doen. Ze hadden Bosz in ieder geval betere spelers moeten geven."

"Rik Karsdorp doet het niet, Tyrell Malacia doet het niet... Het is pech dat Lucas Perez ziek wordt, maar dat wordt ook een miskoop. Het is niet best geweest wat Stewart heeft gehaald. Dus daar zal ook door de RvC - en daarin zitten meerdere mensen die fan zijn van PSV - naar kijken en dat voorspelt niet veel goeds. Niet direct voor Bosz, maar ook naar de clubleiding zal kritisch gekeken worden. En dat zou ook heel normaal zijn."

Doe mee aan het WK-spel van PSVFans!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van PSVFans op Scorito!

Lees meer:
0 reacties