Veerman: "Voorheen dacht je op de training wel eens, nou..."

Joey Veerman
Joey Veerman Foto: © BSR Agency

Nu Frenkie de Jong is weggevallen ligt er veel druk op Joey Veerman tijdens het aankomende EK. Zelf voelt Veerman maar weinig van een dergelijke prestatiedruk.

"Nee hoor. Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar eigenlijk nooit last van heb, van druk. Krijg ik de kans tegen Polen, dan moet ik die pakken. Voor mijn gevoel zijn we met het team op de goede weg en maken we vorderingen", opent Veerman in gesprek met De Telegraaf.

"Voorheen had je op de training nog weleens een positiespel dat je dacht van nou…", vervolgt Veerman enigszins kritisch. "Nu zie je dat er in bepaalde partijvormen echt kwaliteit wordt geleverd. Het zit echt wel goed met Oranje", besluit hij. 

Doe mee aan het WK-spel van PSVFans!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van PSVFans op Scorito!

Lees meer:
0 reacties