Van Nistelrooy tevreden: ''Volgende stap dient zich vanzelf aan''

Ruud van Nistelrooy bouwt dit seizoen als trainer van Jong PSV aan zijn ervaring als oefenmeester. Vrijdagavond coacht hij de mini-topper tussen Jong PSV en Jong Ajax, opnieuw een stap voor hem. 

Bij PSV wordt hij al genoemd als opvolger van Roger Schmidt, weliswaar op termijn. Daar wil hij voorlopig nog niets van weten. "Wanneer ik een volgende stap wil maken? Die dient zich vanzelf aan. Het gaat op een natuurlijke manier. Dat wil ik nog wel even zo houden", vertelt hij in De Telegraaf

Van Nistelrooy voelt zich op geen enkele manier te groot voor de Keuken Kampioen Divisie. "Het heeft 8,5 jaar geduurd voor ik aan de Krommedijk mocht staan", doelt hij op de periode waarin hij stap voor stap zijn trainersloopbaan opbouwde en de benodigde papieren haalde. "Het is mooi om aan te komen bij zo’n stadion en de bespreking te doen. Als speler van FC Den Bosch ben ik ook ooit begonnen in zo’n omgeving."

Lees meer: