Van der Leegte pakt PSV'er aan: "Ik vond het echt helemaal niks"

"Ik was vorig jaar best wel enthousiast over hem, vooral uit tegen Arsenal", begint Van der Leegte in de Rood Wit Podcast. "Hij viel weleens in en hij had snelheid, acties en ging zijn tegenstander voorbij. Ik heb hem vorig jaar tegen FC Eindhoven gezien op De Herdgang, ik heb hem tijdens de Lichtstad-derby gezien en ik heb hem tegen Go Ahead Eagles gezien: ik vond het echt helemaal niks."

"Hij straalt geen vertrouwen uit, ik zie zijn snelheid niet en als dan ook de diepteballetjes ook nog twee keer over de achterlijn gaan, dan ziet het er allemaal knullig uit", gaat de voormalig middenvelder verder. "Ik heb gewoon niet een keer gezien dat hij zijn tegenstander opzoekt en hem voorbij gaat. Hij probeert het nog niet eens."

"Noa Lang ging op intuïtie en die zag wel waar hij uitkwam. Die keek naar zijn tegenstander en hij beheerst dat in de kleine ruimtes. Maar dat heeft Driouech niet. Je kunt een keer slecht spelen, maar als je tegen FC Eindhoven zó slecht speelt en dan tegen Go Ahead Eagles gewoon weer mag starten... Er moet een buitenspeler bij, want dit is echt te mager", aldus Van der Leegte.

Lees meer:
0 reacties