Van Bommel: "Ongelooflijk dat niemand van PEC daar iets van zegt"

Mark van Bommel en Nicolas Isimat-Mirin
Mark van Bommel en Nicolas Isimat-Mirin Foto: © Pro Shots

Vlak voor rust flikkerden in het Philips Stadion opeens de lichten. Tijdens die periode wist Noa Lang te profiteren en scoorde: geen protest, van niemand niet.

Mark van Bommel snapt daar niks van. "Dat kan niet. Ik vind het echt ongelooflijk dat niemand van PEC daar iets van zegt. Als keeper zou ik naar de scheidrechter gaan en zeggen: 'Vriend, ik heb die bal niet gezien, zo veel flitsen.'", zegt hij bij ESPN. 

"Als een lichtmast uitvalt, wordt de wedstrijd ook gestopt. Dit is toch afleidend, zijn toch geen normale omstandigheden. Als aanvoerder zou ik allang bij de scheidsrechter zijn geweest. Dit is toch apart, het kan toch niet?", besluit Van Bommel. 

Zet in op Nederland tegen Japan!

Het Nederlands elftal begint zondagavond aan het WK met de poulewedstrijd tegen Japan. Zet € 10 in op de wedstrijd en krijg € 50 aan Free Bets bij BetMGM! (Bonus 24+)

Lees meer:
0 reacties