Souleymane Sidibé: "Daarom voelde PSV als de logische keuze"

Souleymane Sidibé is blij met zijn overstap van Stoke City naar PSV. De middenvelder tekende vrijdag zijn contract, wat hem tot medio 2029 aan de Eindhovense club verbindt.

"Ik heb hier lang naar uitgekeken", vertelt Sidibé voor de camera van PSV. "Het is een eer om bij deze club te zijn en ik kijk ernaar uit om binnenkort op het veld te staan. PSV voelde voor mij als de logische keuze, omdat ik hier alle handvatten krijg om mezelf verder te ontwikkelen. En de faciliteiten zijn echt uitstekend."

"Ik ben een technische speler die kansen kan creëren", stelt de middenvelder zichzelf voor aan de supporters. "Ik heb graag de bal aan de voet, maar ik schuw het harde werken niet: ik sprint, zet druk en probeer de bal zo snel mogelijk te heroveren voor het team", aldus Sidibé.

Doe mee aan het WK-spel van PSVFans!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van PSVFans op Scorito!

Lees meer:
0 reacties