Schmidt: ''Ik ga er over een aantal weken over praten met PSV''

PSV wil graag praten met trainer Roger Schmidt over het verlengen van zijn contract. De Duitser heeft het in Eindhoven goed naar zijn zin en lijkt het gesprek dan ook zeker aan te gaan.

"We gaan er over een aantal weken over praten", zo vertelt Schmidt in gesprek met het Eindhovens Dagblad. "Het is goed om de ontwikkeling dan weer te zien." Schmidt is heel content over de band met algemeen directeur Toon Gerbrands en directeur voetbalzaken John de Jong. "We staan niet onder druk en de relatie met de leiding is heel goed."

"Ik kijk zelf niet te ver in de toekomst en ben gefocust op het hier en nu. Ik heb alle energie nu nodig om het team goed te begeleiden voor de komende weken. Als het contract nog een jaar duurt, moet je altijd een goed moment vinden om het daarover te hebben", aldus Schmidt.

Lees meer: