Ronald de Boer geeft advies: "Ik zou nog lekker bij PSV blijven"

Ronald de Boer als analist
Ronald de Boer als analist Foto: © BSR Agency

Ronald de Boer denkt dat het beter is voor Joey Veerman als hij nog een jaar bij PSV blijft. De oud-international geeft de middenvelder de tip om niet te vertrekken.

Op deze manier kan hij een topspeler worden in Eindhoven, aldus de analist. "Ik zou dit jaar nog lekker bij PSV blijven, dat zou hem denk ik heel goed doen", zegt De Boer bij VoetbalPrimeur.

"Hij moet wel wedstrijden spelen, waardoor zijn handelingssnelheid ook omhoog gaat. Hij moet constant voelen dat hij belangrijk is, dan word je een topspeler", aldus Ronald de Boer. 

Doe mee aan het WK-spel van PSVFans!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van PSVFans op Scorito!

Lees meer:
0 reacties