René van der Gijp kritisch op Ajacied: "PSV zou hem niet nemen"

René van der Gijp bij Veronica
René van der Gijp bij Veronica Foto: © Orange Pictures

René van der Gijp denkt dat Ajax-trainer Francesco Farioli een goede prestatie levert in Amsterdam. De voormalig PSV'er ziet dat het spel niet groots is, maar ook dat er aankopen zijn gedaan die bij PSV niet in de basis zouden staan.

"Ja, wat heeft hij nou gehaald?", vraagt Van der Gijp zich hardop af in Voetbal International. "Davy Klaassen zou je normaal nooit halen als je team al staat. Van Bertrand Traoré dacht iedereen: Waar begin je aan? Feyenoord en PSV zouden Weghorst niet nemen. Dus ja, kom op. Als hij tweede wordt, heeft hij het fantastisch gedaan."

"Ik zie Josip Sutalo samen met Youri Baas in het centrum staan. Die laatste zat op de bank bij NEC. Als je dan gewoon je wedstrijdjes wint… De Farioli-maniertjes zijn ook niet mijn maniertjes. Dat gedoe met dat wisselen ook niet. Maar hij doet het gewoon goed, dat mannetje", aldus Van der Gijp.

Lees meer:
0 reacties