Rafael van der Vaart lacht om oud-PSV'er: "Een koude kermis, haha"

Wesley Sneijder en Rafael van der Vaart
Wesley Sneijder en Rafael van der Vaart Foto: © Ziggo Sport

Het kan Rafael van der Vaart en Wesley Sneijder nog altijd irriteren: de uitspraak dat de twee niet samen op het middenveld konden spelen. De twee voormalig internationals noemen een wedstrijd waarin het overduidelijk wél werkte en waarin twee oud-PSV'ers een hoofdrol speelden.

"Ik kan me een wedstrijd herinneren: Nederland-Zweden", begint Sneijder in de gloednieuwe podcast Wes & Raf van Ziggo Sport. "Toen stonden we samen op het middenveld en hebben we Zweden helemaal kapot gespeeld. We wonnen met 4-1, geloof ik. En Zweden zat écht in een flow toen ze naar Nederland kwamen. Die hadden echt een goede ploeg."

"Hoe heet die blonde ook alweer, die van PSV? Ola Toivonen, ja", reageert Van der Vaart. "Die zei toen iets in de krant, van: 'Dat gaan we wel effe doen'. Nou, koude kermis, haha", lacht de voormalig voetballer, die ook Ibrahim Afellay nog benoemt. "Ik geloof dat die twee keer scoorde en twee assists gaf.

Doe mee aan het WK-spel van PSVFans!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van PSVFans op Scorito!

Lees meer:
0 reacties