PSV verlengt samenwerking: "Kunnen ons geen sterkere partner wensen"
PSV heeft de samenwerking met DPG Media met drie jaar verlengd. Het moederbedrijf van meer dan honderd nieuwsmerken blijft daarmee tot en met medio 2027 aan als de mediapartner van de Eindhovense club.
DPG Media heeft onder meer het Algemeen Dagblad, het Eindhovens Dagblad en Qmusic in de portefeuille. "We kunnen ons geen sterkere mediapartner wensen", reageert commercieel directeur Frans Janssen op de clubwebsite. "De afgelopen jaren heeft onze samenwerking mooie resultaten opgeleverd."
"Via de kanalen van DPG Media boren we nieuwe doelgroepen aan en krijgen we aandacht voor verschillende exploitaties naast het voetbal. Ik ben benieuwd wat de komende drie jaar ons nog meer gaat brengen", aldus Janssen. Michael Meuleners, partnership manager bij DPG, ziet PSV als waardevolle strategische partner. "Met het Eindhovens Dagblad als onze vertegenwoordiger in deze regio, hebben we een lange en rijke geschiedenis met zowel Eindhoven als PSV."
"We zijn dan ook bijzonder trots dat we dit partnership kunnen verlengen. Het biedt ons de mogelijkheid om samen met verschillende bedrijven prachtige campagnes te realiseren, zowel lokaal, regionaal als nationaal, met een speciale focus op de Brainport-regio", aldus Meuleners.