PSV verlengt samenwerking: "Kunnen ons geen sterkere partner wensen"

Het logo van PSV op een vlag
Het logo van PSV op een vlag Foto: © Pro Shots

PSV heeft de samenwerking met DPG Media met drie jaar verlengd. Het moederbedrijf van meer dan honderd nieuwsmerken blijft daarmee tot en met medio 2027 aan als de mediapartner van de Eindhovense club.

DPG Media heeft onder meer het Algemeen Dagblad, het Eindhovens Dagblad en Qmusic in de portefeuille. "We kunnen ons geen sterkere mediapartner wensen", reageert commercieel directeur Frans Janssen op de clubwebsite. "De afgelopen jaren heeft onze samenwerking mooie resultaten opgeleverd."

"Via de kanalen van DPG Media boren we nieuwe doelgroepen aan en krijgen we aandacht voor verschillende exploitaties naast het voetbal. Ik ben benieuwd wat de komende drie jaar ons nog meer gaat brengen", aldus Janssen. Michael Meuleners, partnership manager bij DPG, ziet PSV als waardevolle strategische partner. "Met het Eindhovens Dagblad als onze vertegenwoordiger in deze regio, hebben we een lange en rijke geschiedenis met zowel Eindhoven als PSV."

"We zijn dan ook bijzonder trots dat we dit partnership kunnen verlengen. Het biedt ons de mogelijkheid om samen met verschillende bedrijven prachtige campagnes te realiseren, zowel lokaal, regionaal als nationaal, met een speciale focus op de Brainport-regio", aldus Meuleners. 

Lees meer:
0 reacties
Agenda
za
14/09
PSV
16:30
NEC
zo
22/09
Fortuna Sittard
16:45
PSV
za
28/09
Willem II
21:00
PSV
za
5/10
PSV
20:00
Sparta Rotterdam
za
19/10
AZ
18:45
PSV
Bekijk de hele agenda
Stand
# Team GS DS P
1 PSV 4 15 12
2 AZ 4 5 10
3 FC Utrecht 4 3 10
4 FC Groningen 4 4 8
5 Fortuna Sittard 3 2 6
6 NEC 4 2 6
7 Sparta Rotterdam 4 1 6
Bekijk de hele stand