PSV-campagnes met Philips, Sanquin en Golazo vallen in de prijzen

Het logo van PSV op een vlag
Het logo van PSV op een vlag Foto: © Pro Shots

De campagnes van PSV, Philips, Sanquin en Golazo zijn woensdagavond bekroond met een Gouden SponsorRing, zo meldt de club via de officiële clubwebsite

‘Voor het leven’, waarin de langste sportsponsoring tussen Philips en PSV centraal stond, viel in de prijzen in de categorie sport. ‘Bloedverwanten’, een campagne waarbij Sanquin en Philips de handen ineensloegen om bloed- en stamceldonoren te werven, werd in de maatschappelijke categorie uitgeroepen tot grote winnaar.

De SponsorRing wordt jaarlijks uitgereikt voor de beste activatie in Nederland. Head of Brand, Communications & Digital Philips Benelux Nanda Huizing is trots op de verkiezing. “Deze gouden SponsorRing is de bekroning op zichtbaar en impactvol werk", vertelt zij. "Met ‘Voor het leven’ en ‘Bloedverwanten’ laten we opnieuw zien dat het partnership tussen Philips en PSV nog altijd springlevend is. De maatschappelijke ring is ook voor Thijs, want mede dankzij hem komen er nog iedere dag nieuwe bloeddonors bij. En daar draait het écht om. De bekroning van ‘Voor het leven’ maakt ons én de familie Philips meer dan trots.”

Lees meer:
0 reacties