Peter Bosz na overwinning PSV: "Anders had ik geen baan gehad"

Peter Bosz op de persconferentie
Peter Bosz op de persconferentie Foto: © Pro Shots

Peter Bosz is blij met de seizoensstart van PSV. De oefenmeester zag zijn ploeg in eigen huis met 6-1 winnen van Sparta Rotterdam. 

"Ik vond ons goed, anders win je niet met 6-1. Maar niet zo goed, dat het 6-1 had moeten worden", vertelt Bosz na afloop voor de camera van ESPN. "Ik heb genoeg dingen gezien waar we aan moeten werken."

Bosz vindt het ook niet raar dat alles nog niet soepel loopt. "Want we zijn net begonnen. Er zijn een heleboel zaken die we echt beter moeten doen in de toekomst. De tegengoal, daar staan we niet goed bij balverlies. Dat is vaker gebeurd. Maar ach, het is maar goed dat er dingen zijn om aan te werken, anders had ik geen baan gehad", grapt hij.

Lees meer:
0 reacties