Pasveer baalt: ''Kijk terug op een jaar met weinig voldoening''

Remko Pasveer zal met weinig plezier terugkijken op zijn eerste seizoen in Eindhovense dienst. De 31-jarige sluitpost fungeert dit jaar als stand-in van eerste doelman Jeroen Zoet, maar speelde nog geen enkele competitiewedstrijd.

''Wat dat betreft kijk ik terug op een jaar met weinig voldoening. Ik ga absoluut niet met gemak op de bank zitten en leef ook minder naar de wedstrijden toe dan de jongens die spelen'', laat hij weten in een interview met RTV Oost.

''Je moet dan op een andere manier proberen je energie kwijt te raken. Ik ben iemand die dan veel wil trainen en veel ernaast wil doen om het plezier te behouden. En ik probeer de andere jongens die in hetzelfde schuitje zitten mee te trekken en daarmee plezier te maken'', vervolgt de Tukker.

''Dat gaat me nu nog wel goed af, maar hoe we dat verder gaan oplossen is van latere zorg. Het belangrijkste is nu om het kampioenschap binnen te halen. Aan het eind van het seizoen gaan we wel praten om de ideeën van de club en mijn ideeën naast elkaar te leggen'', besluit Pasveer. 

Lees meer: