Audities in Philips Stadion: Winnaar krijgt hoofdrol in reclame
Sponsor Energiedirect houdt op 17 augustus audities in het Philips Stadion om 'de stem van PSV' te vinden. Iedereen kan zich opgeven voor de auditie om het clublied te zingen op de middenstip.
De winnaar mag uiteindelijk de hoofdrol spelen in een tv-commercial van de sponsor. ''Of je nou 6 of 60 jaar bent. Als je het clublied maar kent'', zegt Inge Meilink van Energiedirect over de voorwaarden van de auditie in het Eindhovens Dagblad. Tien zangers en zangeressen gaan uiteindelijk door naar de finale en uit die deelnemers wordt een winnaar gekozen.
De winnaar krijgt dus de hoofdrol in een nieuwe reclame. ''Die is te zien op Fox Sports en op de schermen in het stadion'', erkent Meilink, die verder nog niet wil verklappen wat er in reclame te zien is. ''Ik kan al wel zeggen dat die natuurlijk te maken heeft met het clublied en met het stadion.''
Vanaf vrijdagochtend kan iedereen die wil meedoen zich hier aanmelden. De inschrijving sluit 15 augustus.