Götze 'klasse apart': ''Genot voor het oog om hem te zien spelen''

6
Götze 'klasse apart': ''Genot voor het oog om hem te zien spelen''

PSV won donderdagavond op de valreep van Omonia Nicosia. Donyell Malen scoorde tweemaal op Cyprus en had daarmee een belangrijk aandeel in de 1-2 zege.

Arnold Bruggink was echter gecharmeerd van een andere PSV'er. "Genot voor het oog om Mario Götze te zien spelen, zo intelligent en tempo bepalend nu al een klasse apart", schrijft de analist van FOX Sports op Twitter.

Götze kwam vlak voor het verstrijken van de transferdeadline transfervrij naar Eindhoven. De 28-jarige middenvelder speelde tegen Omonia Nicosia voor het eerst een gehele wedstrijd. Eerder kwam de wereldkampioen van 2014 in actie tegen Granada (46 minuten) en PEC Zwolle (67 minuten).

6 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 30 Oct 2020 om 21:32
    • Quote van 30 Oct 2020 om 16:38
      Weten jullie trouwens al dat hij ooit wereldkampioen geworden is? Hij had geloof ik zelfs de winnende gemaakt toen...
    Nee, vertel! Hahaha
  • 30 Oct 2020 om 19:17
    • Quote van 30 Oct 2020 om 16:38
      Weten jullie trouwens al dat hij ooit wereldkampioen geworden is? Hij had geloof ik zelfs de winnende gemaakt toen...
    Jij gaat Jochem Myjer nog eens van zijn troon stoten met je ongeëvenaard leuke humor!
  • 30 Oct 2020 om 16:38
    Weten jullie trouwens al dat hij ooit wereldkampioen geworden is? Hij had geloof ik zelfs de winnende gemaakt toen...
  • 30 Oct 2020 om 12:49
    • Quote van 30 Oct 2020 om 12:14
      Inderdaad fantastisch. Ballen meteen goed aannemen en in 1 keer doorspelen ipv 10 tellen nodig hebben om de bal goed te leggen. Daarnaast ziet hij het spel uitstekend en werkt hij zich ook nog eens een slag in de rondte. Wat een topper!
    1000% eens. Wat een klasbak!
  • 30 Oct 2020 om 12:14
    Inderdaad fantastisch. Ballen meteen goed aannemen en in 1 keer doorspelen ipv 10 tellen nodig hebben om de bal goed te leggen. Daarnaast ziet hij het spel uitstekend en werkt hij zich ook nog eens een slag in de rondte. Wat een topper!
  • 30 Oct 2020 om 11:47
    Helemaal mee eens, had 90min lang op hem gelet en zijn looppas, intellegentie en posities! Man man man. Hij gaat helemaal terugkomen waar hij was en veel beter!
Saturday 14 August 2021
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›