PSV in de wachtkamer: ''Twijfelachtig of zij er zondag bij zijn''

7
PSV in de wachtkamer: ''Twijfelachtig of zij er zondag bij zijn''

PSV moet het voorlopig nog stellen zonder Eran Zahavi en Ibrahim Sangaré. De twee nieuwste aanwinsten wachten nog op de afronding van het papierwerk van hun transfer naar PSV. Met name rondom Zahavi duurt dat al even. 

De aanvaller uit Israël kwam vorige week zondag officieel naar PSV, maar de afronding van zijn transfer is nog altijd niet daar. Hij kocht zijn contract bij zijn Chinese club af en die club moet hem nog altijd vrijgeven. Zolang dat niet is gebeurd, kan PSV hem niet inzetten. 

Sangaré tekende maandag bij PSV en ook rondom hem is de vraag wanneer hij inzetbaar is. "Bij PSV wordt gevreesd dat het afwikkelen van het papierwerk na zijn transfer nog meerdere dagen zal duren, net zoals Zahavi op dit moment niet speelgerechtigd is. Het is zelfs twijfelachtig of het duo er zondag tegen Fortuna Sittard bij is", schrijft Rik Elfrink in het Eindhovens Dagblad.

7 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 29 Sep 2020 om 15:37
    Misschien de FIFA of UEFA inschakelen. Vrijgave zou normaal niet zolang moeten duren.
  • 29 Sep 2020 om 14:16
    • Quote van 29 Sep 2020 om 13:01
      De Jong had gewoon eerder met de onderhandelingen moeten beginnen.Hij is/was niet klaar zoals 020, die de nieuwe spelers al weken samen laten spelen en klaar staan voor het nieuwe seizoen.
    Een club als PSV heeft niet zoveel te zeggen als de grote teams uit de grote competities. Als je minder middelen hebt moet je toeslaan wanneer dat kan. Dat in NL Ajax meer geld heeft en uit kan geven geeft ze inderdaad een voordeel. Bij PSV ligt dat echt anders. Ik ben geen fan van JdJ maar zoals gezegd kan hij niets doen aan de vrijgave van spelers van hun oude clubs, dan moet je echt bij die clubs en de spelersmakelaars zijn.
  • 29 Sep 2020 om 13:01
    • Quote van 29 Sep 2020 om 12:26
      Dit heeft alleen niets te maken met JdJ. Sorry...
    De Jong had gewoon eerder met de onderhandelingen moeten beginnen.Hij is/was niet klaar zoals 020, die de nieuwe spelers al weken samen laten spelen en klaar staan voor het nieuwe seizoen.
  • 29 Sep 2020 om 12:26
    • Quote van 29 Sep 2020 om 09:20
      Donderdag ongeveer de belangrijkste wedstrijd van dit seizoen, en de nieuwe en belangrijke aankopen zijn er niet bij. Heel goed gedaan John de Jong!!!!
    Dit heeft alleen niets te maken met JdJ. Sorry...
  • 29 Sep 2020 om 10:47
    Kut Chinezen
  • 29 Sep 2020 om 09:37
    Wel schandalig dat dit zo lang duurt. Dat ligt vast niet aan PSV.
  • 29 Sep 2020 om 09:20
    Donderdag ongeveer de belangrijkste wedstrijd van dit seizoen, en de nieuwe en belangrijke aankopen zijn er niet bij. Heel goed gedaan John de Jong!!!!
zondag 1 november 2020
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›