Janssen verklaart: ''Willen PSV-fans van wat afleiding voorzien''
PSV startte onlangs met een nieuw online platform voor PSV-supporters. Frans Janssen, commercieel directeur van de Eindhovenaren, is blij met de nieuwe ontwikkeling.
"De regio Eindhoven staat erom bekend samen te werken en elkaar te steunen. In goede en slechte tijden. Met #PSVwestandtogether kunnen wij ons steentje bijdragen in de strijd tegen het coronavirus en daarnaast leuke content aanbieden om voor wat afleiding bij de fans te zorgen", zegt Janssen tegenover SportNext.
PSV zet elke dag één pilaar online. "Voor de pilaar ‘blijf thuis’ hebben we verschillende soorten content. Het uitzenden van bijzondere wedstrijden uit het verleden, zoals de kampioenswedstrijd tegen Vitesse in 2008 of de historische 10-0 zege op Feyenoord, geeft onze fans een moment van vreugde. We zien dat mensen enorm meeleven met deze momenten. Maar we zijn ook bezig een gratis e-learning op te zetten met onze partner Good Habitz, zodat mensen die momenteel thuis zitten toch iets omhanden hebben en zichzelf kunnen blijven ontwikkelen."
"Voetbal is op dit moment even niet belangrijk. We doen op onze manier alles om te helpen in de strijd tegen de gevolgen van corona. Het is mooi om te zien hoe iedereen in de regio samen de schouders eronder heeft gezet. De manier waarop we dit met de Brainport Eindhoven-partners invullen past precies bij de rol die we hier in Brainport Eindhoven nastreven. Wij willen verbinden en waar mogelijk ondersteunen. In goede tijden, maar ook in minder goede tijden."