MATCHDAY: PSV met de nodige wijzigingen tegen FC Emmen

7
MATCHDAY: PSV met de nodige wijzigingen tegen FC Emmen

Na de afgang van afgelopen donderdag in de Europa League tegen Sporting Lissabon heeft PSV vanavond kans zich te revancheren. Op bezoek bij laagvlieger FC Emmen moet er gewonnen worden. 

Ook Mark van Bommel realiseert zich dat het niet zo kan als afgelopen donderdag. Ritsu Doan mag vandaag weer eens in de basis beginnen. Bruma verdwijnt daardoor naar de bank. Ryan Thomas mag ook in de basis beginnen, voor hem moet Jorrit Hendrix een pas op de plaats maken. 

Opstelling PSV: Unnerstall; Dumfries, Schwaab, Viergever, Sadilek; Rosario, Thomas; Doan, Ihattaren, Bergwijn; Malen.

7 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 1 Dec 2019 om 23:44
    • Quote van 1 Dec 2019 om 22:11
      Rosario niks
      Guti niks
      Hendrikx niks
      Lood om oud ijzer
      Iedereen kansen gehad en dit seizoen nooit laten zien. Alle 3 verkopen
    Toch ging het een stuk beter met Guti in de basis...
  • 1 Dec 2019 om 22:18
    • Quote van 1 Dec 2019 om 22:11
      Rosario niks
      Guti niks
      Hendrikx niks
      Lood om oud ijzer
      Iedereen kansen gehad en dit seizoen nooit laten zien. Alle 3 verkopen
    Nou, ik vind dat van Bommel niks is!
  • 1 Dec 2019 om 22:11
    • Quote van 1 Dec 2019 om 18:59
      Echt ongelofelijk dat Rosario nu wéér in de basis staat en Guti op de bank. Van Bommel ziet het echt niet en kan wat mij betreft een nieuwe baan zoeken.
    Rosario niks
    Guti niks
    Hendrikx niks
    Lood om oud ijzer
    Iedereen kansen gehad en dit seizoen nooit laten zien. Alle 3 verkopen
  • 1 Dec 2019 om 21:45
    Diep, heel diep moet PSV zich schamen.
  • 1 Dec 2019 om 19:37
    Rosario, Sadilek en Doan horen er niet in. Ik hoop op winst maar vrees het ergste. MvB blijft erbij. Tja, als ie wint zegt ie dat ie gelijk heeft en als ie niet wint zegt dat het een jonge ploeg is. Dus........Hij heeft altijd gelijk. Wel jammer een ploeg zonder vertrouwen
  • 1 Dec 2019 om 19:14
    • Quote van 1 Dec 2019 om 18:59
      Echt ongelofelijk dat Rosario nu wéér in de basis staat en Guti op de bank. Van Bommel ziet het echt niet en kan wat mij betreft een nieuwe baan zoeken.
    Niet te geloven... Weer Rosario!!! Hij wil nog steeds zijn ongelijk niet inzien! En daarbij, zet eens een verdediger op LB
  • 1 Dec 2019 om 18:59
    Echt ongelofelijk dat Rosario nu wéér in de basis staat en Guti op de bank. Van Bommel ziet het echt niet en kan wat mij betreft een nieuwe baan zoeken.
zondag 4 oktober 2020
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›