Supporters van PSV verzetten zich tegen verplaatsing wedstrijden

( 6 reacties)
Supporters van PSV verzetten zich tegen verplaatsing wedstrijden

Supporters van PSV, Feyenoord en FC Gringen gaan niet akkoord met verplaatsing van de laatste twee competitiewedstrijden om zo Ajax meer rust te gunnen voor de Champions League-duels. Remco Ravenhorst, voorzitter van FSV De Feijenoorder, is zeer duidelijk.

"Er gaan geluiden op over het verplaatsen van wedstrijden", begint de preses op Twitter. "In meest ongelukkige geval betreft het ook de laatste wedstrijd, met afscheid van onder anderen Van Persie. Wij hebben de club gevraagd zich daar tegen te verzetten, mocht het concreet worden. Houd rekening met de supporters", schrijft hij. 

John de Jonge, voorzitter van SV FC Groningen, laat weten de club hetzelfde te hebben gevraagd. "Bij Supportersvereniging PSV hebben ze zich ook duidelijk uitgesproken. Dat gaat goed", reageert Ravenhorst. "Ik hoop dat de clubs het overnemen. Ik begrijp de belangen echt wel, maar een verplaatsing bij andere clubs is in mijn ogen echt buiten proporties. Kun je niet maken naar de achterban."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 18 Apr 2019 om 20:02
    • Quote van 18 Apr 2019 om 19:29
      Als ik alle media lees, zijn er 17 clubs tegen. Dan zijn er wel erg veel Calimero’s. Zou het misschien toch andersom kunnen zijn en er 17 clubs wel gelijk hebben en 1 niet. Calimero is een geniaal begrip voor de dictators, zo snoeren ze iedereen de mond. Die niets zeggen zijn eenvoudig en die in opstand komen tegen de macht noemen ze Calimero’s. En in t ergste geval gaan we het onderling ook doen, zoals jij nu oppakt op deze PSV app. NOOIT zomaar bezwijken voor die Ajax cultuur daar!
    Beweer alleen dat het ook zo zou zijn gegaan in het geval dat PSV in deze situatie zou zijn terecht gekomen. Dat Ajax dit bereikt is prima voor het Ned. voetbal. Dat worden we allemaal beter van. Als jij anders denkt dan heb jij een probleem en snap je er geen reet van. Of wil jij ook graag, jaren na nu, nog steeds alleen maar kanonnenvoer zijn voor de topclubs in de CL. Voetbal wordt geregeerd door geld. Dus moet je een manier vinden geld te genereren en op die manier mee te kunnen doen. Of je kiest anders en blijf lekker hangen op het huidige niveau. Toevallig begrijpen ze dat in A’dam en het resultaat is daar.
    Als het in A’dam in dit rappe tempo zo door gaat betekenen wij Internationaal helemaal niks meer. Kwestie van keuzes maken.
  • 18 Apr 2019 om 19:29
    • Quote van 18 Apr 2019 om 18:24
      PSV’ers worden Calimero”s genoemd en dat komt deels ook door jou. Jij verwoord het “ jullie zijn groot en wij zijn klein” elke keer weer in jouw Posts hier.
      Houd eens op man, KNVB had voor ons hetzelfde gedaan. Echter met MvB komen we nooit in die situatie terecht. Dat weet jij ook wel. Toch?
    Als ik alle media lees, zijn er 17 clubs tegen. Dan zijn er wel erg veel Calimero’s. Zou het misschien toch andersom kunnen zijn en er 17 clubs wel gelijk hebben en 1 niet. Calimero is een geniaal begrip voor de dictators, zo snoeren ze iedereen de mond. Die niets zeggen zijn eenvoudig en die in opstand komen tegen de macht noemen ze Calimero’s. En in t ergste geval gaan we het onderling ook doen, zoals jij nu oppakt op deze PSV app. NOOIT zomaar bezwijken voor die Ajax cultuur daar!
  • 18 Apr 2019 om 18:25
    • Quote van 18 Apr 2019 om 14:17
      Helemaal kansloos allemaal dat verzet, de KNVB kijkt alleen naar Ajax, dat was zo en zal altijd zo blijven. Als FC Twente wat wil met de kampioenswedstrijd en zelfs Jong Ajax wil niet, doet de KNVB niets, maar nu het hele schema om moet kan ineens alles. Krankzinnig dit, in de toplanden spelen ze jaarlijks CL halve finale en gaat ook alles door. KNVB is een groot Ajax nest!
    Zie boven. Jij ook al.
  • 18 Apr 2019 om 18:24
    • Quote van 18 Apr 2019 om 15:11
      Ik heb dit vorig seizoen al gezegd! dat de KUT KNVB stelletjes mongolen zijn die achter ajax staan en geld! Meer telt niet voor die gasten en die vd Sar is ook een deel van die klootzakken, weet zeker dat hij buiten ons om daar met die hele kut KNVB rondom de tafel zit om dit allemaal te verwezenlijken en betreft verplaatsen staat hij natuurlijk ook achter!! Tering mongolen
    PSV’ers worden Calimero”s genoemd en dat komt deels ook door jou. Jij verwoord het “ jullie zijn groot en wij zijn klein” elke keer weer in jouw Posts hier.
    Houd eens op man, KNVB had voor ons hetzelfde gedaan. Echter met MvB komen we nooit in die situatie terecht. Dat weet jij ook wel. Toch?
  • 18 Apr 2019 om 15:11
    Ik heb dit vorig seizoen al gezegd! dat de KUT KNVB stelletjes mongolen zijn die achter ajax staan en geld! Meer telt niet voor die gasten en die vd Sar is ook een deel van die klootzakken, weet zeker dat hij buiten ons om daar met die hele kut KNVB rondom de tafel zit om dit allemaal te verwezenlijken en betreft verplaatsen staat hij natuurlijk ook achter!! Tering mongolen
  • 18 Apr 2019 om 14:17
    Helemaal kansloos allemaal dat verzet, de KNVB kijkt alleen naar Ajax, dat was zo en zal altijd zo blijven. Als FC Twente wat wil met de kampioenswedstrijd en zelfs Jong Ajax wil niet, doet de KNVB niets, maar nu het hele schema om moet kan ineens alles. Krankzinnig dit, in de toplanden spelen ze jaarlijks CL halve finale en gaat ook alles door. KNVB is een groot Ajax nest!