'De Rotterdammers halen de Brabantse club in rap tempo in''
Feyenoord heeft Droomparken gestrikt als nieuwe hoofdsponsor en dat levert de club uit Rotterdam ruim zes miljoen euro per jaar op. Volgens Marcel van der Kraan, verslaggever van de Telegraaf, timmert de nummer drie van Nederland op commercieel gebied flink aan de weg.
"De kijkcijfers van FOX Sports geven aan dat er aanzienlijk meer naar de live-wedstrijden van Feyenoord en Ajax wordt gekeken dan van PSV", schrijft hij. "Gemiddeld genomen trekken Feyenoord en Ajax zelfs een derde meer kijkers dan regerend kampioen PSV. In het jaar dat Giovanni van Bronckhorst begon als trainer (2015) had Feyenoord nog een flinke achterstand qua sponsoring op PSV."
"Maar de Rotterdammers halen de Brabantse club in rap tempo in", vervolgt Van der Kraan op de website van de Telegraaf. "Waar de inkomsten van PSV uit sponsoring per seizoen dalen (van 17,3 miljoen naar 16,6 miljoen), stijgen die van Feyenoord aanzienlijk (12,3 miljoen naar 15,2 miljoen) en de Rotterdammers weten al dat die inkomsten de komende seizoenen verder blijven stijgen."