Homepage » Hoofdnieuws » BREAKING | PSV maakt werk van terugkeer Robben: ''Er is contact geweest''

BREAKING | PSV maakt werk van terugkeer Robben: ''Er is contact geweest''

( 5 reacties)
Gratis nieuw thuisshirt PSV
BREAKING | PSV maakt werk van terugkeer Robben: ''Er is contact geweest''

PSV gaat toch een poging doen om oud-speler Arjen Robben naar Eindhoven te halen. De sterspeler maakte begin deze maand bekend aan het eind van het seizoen te vertrekken bij Bayern München.

Algemeen directeur van PSV Toon Gebrands liet donderdagmorgen in het Omroep Brabant-programma Brabants Bont weten dat de club via trainer Mark van Bommel een balletje op heeft gegooid bij Robben. "Er is contact geweest. Via Mark, die met Arjen heeft gevoetbald, is hem een berichtje gestuurd. Het is natuurlijk aan Arjen zelf om die behoorlijke afweging te maken", zei Gerbrands.

Robben zelf liet vorige week nog weten niet geen idee te hebben waar hij zijn carrière voortzet, maar zei wel dat ook de huidige Eredivisie-koploper en optie is. Hij speelde bij de Eindhovenaren van 2002 tot en met 2004. In die periode scoorde hij in 56 wedstrijden achttien keer voor de club. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Dec 2018 om 19:58
    • Quote van 13 Dec 2018 om 15:33
      Waar haal jij vandaan dat zijn salaris €1.000.000,- zou moeten zijn? Hij weet zelf ook wel dat hij zich nu gaat richten op een leven na het actieve voetbal, en dat zo'n salaris daar niet bij hoort. Daarnaast ga ik ervan uit dat iemand die financieel onafhankelijk is in deze fase van zijn leven andere dingen belangrijker vindt. Als dat niet zo blijkt te zijn dan geef ik je groot gelijk.
    Volgens mij is 1 miljoen t salaris plafond bij PSV. En ik denk wel dat hij in dat groepje komt. Maar ik ben het met je redeneringen eens hoor. Ik ben benieuwd, maar nogmaals, van mij hoeft t niet.
  • 13 Dec 2018 om 15:33
    • Quote van 13 Dec 2018 om 13:45
      Ik begrijp je. Maar voor zijn salaris (1.000.000,-?) een paar wedstrijdjes van hooguit een uurtje zeg je. Dat is wel duur betaald! En als talenten naar PSV willen komen voor Robben, en niet voor onze prachtige club zelf , moeten ze maar weg blijven.
    Waar haal jij vandaan dat zijn salaris €1.000.000,- zou moeten zijn? Hij weet zelf ook wel dat hij zich nu gaat richten op een leven na het actieve voetbal, en dat zo'n salaris daar niet bij hoort. Daarnaast ga ik ervan uit dat iemand die financieel onafhankelijk is in deze fase van zijn leven andere dingen belangrijker vindt. Als dat niet zo blijkt te zijn dan geef ik je groot gelijk.
  • 13 Dec 2018 om 13:45
    • Quote van 13 Dec 2018 om 13:22
      Natuurlijk wel proberen, Lozano is volgend jaar toch weg, en zoveel wedstrijden zal Robben niet spelen, en dan nog hooguit een uurtje. Maar bedenk eens wat het zou betekenen voor PSV om zo'n ambassadeur binnen te halen en te laten ontwikkelen á la van Bommel en van Nistelrooy. Ook daarmee trek je makkelijker talenten aan, als ze weten dat ze met zulke wereldsterren mogen gaan werken aan hun toekomst. En als over 5 jaar van Nistelrooy naar Real Madrid gaat hebben we toch weer een toptrainer nodig.
    Ik begrijp je. Maar voor zijn salaris (1.000.000,-?) een paar wedstrijdjes van hooguit een uurtje zeg je. Dat is wel duur betaald! En als talenten naar PSV willen komen voor Robben, en niet voor onze prachtige club zelf , moeten ze maar weg blijven.
  • 13 Dec 2018 om 13:22
    Natuurlijk wel proberen, Lozano is volgend jaar toch weg, en zoveel wedstrijden zal Robben niet spelen, en dan nog hooguit een uurtje. Maar bedenk eens wat het zou betekenen voor PSV om zo'n ambassadeur binnen te halen en te laten ontwikkelen á la van Bommel en van Nistelrooy. Ook daarmee trek je makkelijker talenten aan, als ze weten dat ze met zulke wereldsterren mogen gaan werken aan hun toekomst. En als over 5 jaar van Nistelrooy naar Real Madrid gaat hebben we toch weer een toptrainer nodig.
  • 13 Dec 2018 om 13:07
    Alle respect voor zijn prachtige carrière, maar NIET DOEN. Lozano, Malen of Bergwijn op de bank zetten voor een veteraan van 36?