BREAKING: 'Thomas gaat meerjarig contract tekenen bij PSV'

( 6 reacties)
Gratis nieuw thuisshirt PSV
BREAKING: 'Thomas gaat meerjarig contract tekenen bij PSV'

PSV staat op het punt om zich te versterken met Ryan Thomas, zo weet Voetbal International vandaag te melden. De middenvelder komt over van PEC Zwolle en ontbreekt vrijdagavond al in de wedstrijd tegen SC Heerenveen.

De club uit Eindhoven was al een tijdje op zoek naar een opvolger van Marco van Ginkel. Erick Gutierrez stond hoog op het verlanglijstje van PSV, maar er hing een fors prijskaartje om de nek van de Mexicaanse middenvelder.

Het is vooralsnog onbekend hoeveel PEC Zwolle ontvangt voor Thomas. De Eredivisionist speelde al vroegtijdig in op een mogelijk vertrek van de Nieuw-Zeelander door Clint Leemans en Gustavo Hamer te halen. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 10 Aug 2018 om 16:06
    Kut transfer!
  • 10 Aug 2018 om 16:05
    • Quote van 10 Aug 2018 om 15:35
      Ik ben tegen deze transfer, als vervanger van Van Ginkel, die presteerde op alle fronten beter. We hebben voldoende middenvelders die beter zijn of gelijkwaardig zijn aan Thomas. Gutierrez heeft bewezen het rendement van Lozano met tenminste 15 tot 20% te kunnen verhogen. Dan vind ik het niet verstandig, zelfs stom om deze eenmalige kans te laten lopen.
    Ik snap je punt wel, het was een mooie kans geweest. Nadeel was ook dat je een ‘duo in je elftal’ kan krijgen, is dat goed voor je eenheid? Lang geleden, maar Willie van de Kerkhof gaf ook eens aan dat zijn beste jaren bij PSV waren toen broer René weg was, omdat hij altijd eerst keek of zijn broer vrij stond. De andere moeten Lozano toch ook kunnen bedienen zeg, het zijn geen 4e klas amateurs hè ;)
  • 10 Aug 2018 om 15:40
    • Quote van 10 Aug 2018 om 12:48
      Weg Kampioenschap, Weg Champions League, Weg Lozano!!!!Wat een ongelofelijke sukkels bij PSV. Zo ontzettend stom dat ze afzien van Gutierrez. Hier gaan ze zo veel spijt van krijgen!

    Nou nou nou... jij gelooft wel erg in de 020 verhalen in de media de afgelopen weken zeg. Guti gewoon veel te duur, dus gewoon niet doen. Pachuca denk dat doordat Lozano zich bewezen heeft dat iedereen meteen goud waard is. Laat hem nog maar een tijdje daar, moet PSV in de winterstop nog eens kijken.
  • 10 Aug 2018 om 15:35
    • Quote van 10 Aug 2018 om 14:30
      Zo oom, jij bent wel heel erg tegen deze transfer zie ik aan al Je reacties. Misschien was Guti gewoon onbetaalbaar, dat kan toch? Om eerlijk te zijn, op het WK zag ik hem bij lange na geen 13 miljoen waard zijn. En om hem alleen te halen om Chuckie te behouden is ook zoiets, als komend jaar Barcelona of zo komt is die toch weg.
    Ik ben tegen deze transfer, als vervanger van Van Ginkel, die presteerde op alle fronten beter. We hebben voldoende middenvelders die beter zijn of gelijkwaardig zijn aan Thomas. Gutierrez heeft bewezen het rendement van Lozano met tenminste 15 tot 20% te kunnen verhogen. Dan vind ik het niet verstandig, zelfs stom om deze eenmalige kans te laten lopen.
  • 10 Aug 2018 om 14:30
    Zo oom, jij bent wel heel erg tegen deze transfer zie ik aan al Je reacties. Misschien was Guti gewoon onbetaalbaar, dat kan toch? Om eerlijk te zijn, op het WK zag ik hem bij lange na geen 13 miljoen waard zijn. En om hem alleen te halen om Chuckie te behouden is ook zoiets, als komend jaar Barcelona of zo komt is die toch weg.
  • 10 Aug 2018 om 12:48
    Weg Kampioenschap, Weg Champions League, Weg Lozano!!!!Wat een ongelofelijke sukkels bij PSV. Zo ontzettend stom dat ze afzien van Gutierrez. Hier gaan ze zo veel spijt van krijgen!

zaterdag 25 augustus 2018
20:45
Volledige programma ›