Schmidt over Ihattaren: ''Hij moet betrouwbaarder worden, in alles''

5
Schmidt over Ihattaren: ''Hij moet betrouwbaarder worden, in alles''

Roger Schmidt is voorafgaand aan het nieuwe seizoen opnieuw ingegaan op de situatie rondom Mohamed Ihattaren. Volgens de Duitse oefenmeester moet de middenvelder betrouwbaarder worden.

"Elke voorbereiding is een nieuwe kans om je te laten zien. Dat doet hij, hij vecht voor minuten. Waarin hij beter moet? Hij moet betrouwbaarder worden. Waarin? Qua tactiek, qua mentaliteit, qua motivatie: in álle opzichten", begint Schmidt op de persconferentie van PSV.

Ook Armindo Bruma zit bij de wedstrijdselectie. "Op dit moment is hij gewoon één van mijn 23 spelers. Die spelers zijn allemaal fit, dat is goed, dus is hij zeker een optie voor mij. Het was geen makkelijk jaar voor hem, maar ook niet mét hem."

5 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 21 Jul 2021 om 13:10
    Als je niet bij de beste 11 zit begin je niet. Hij mag het zelf laten zien, iets wat hij in de oefenwedstrijden in ieder geval niet heeft gedaan. Jammer, maar het is niet anders...
  • 21 Jul 2021 om 02:18
    • Quote van 20 Jul 2021 om 23:24
      Dat is waar, maar Mo is de enige speler die steeds publiekelijk afgezeken wordt door Schmidt. Satins onprofessioneel en onnodig en dit gaat PSV veel geld kosten want hij loopt gratis de deur uit straks. Gewoon dom dus ook al is het misschien wel waar wat ie zegt.
    Dan maar gratis de deur uit...hij zal wel het een en ander geflikt hebben (zie gedrag afgelopen seizoen) ...zo’n gast kun je dan beter niet in de groep hebben...is altijd wat met dat soort spelers...grote bek, niks daar
  • 20 Jul 2021 om 23:24
    • Quote van 20 Jul 2021 om 19:57
      Jij snapt toch ook wel dat hij dat niet zegt zonder dat daar een aanleiding voor is? Schmidt heeft er geen enkel belang bij om Mo te demotiveren, wij weten, net als die zeiksnor van VI niet wat er allemaal (ge)speelt (heeft). Niemand verdient een voorkeursbehandeling, zeker niet na zijn houding van vorig jaar. Die andere jongens nemen hun sport wel serieus, die ga je dan niet banken om vriendjes te maken.
    Dat is waar, maar Mo is de enige speler die steeds publiekelijk afgezeken wordt door Schmidt. Satins onprofessioneel en onnodig en dit gaat PSV veel geld kosten want hij loopt gratis de deur uit straks. Gewoon dom dus ook al is het misschien wel waar wat ie zegt.
  • 20 Jul 2021 om 19:57
    • Quote van 20 Jul 2021 om 18:48
      Als Schmidt alleen Ihattaren alweer zo publiekelijk terecht wijst dan zou ik als Ihattaren ook denken ‘flikker maar op’. Dit werkt averechts wat Schmidt doet.
    Jij snapt toch ook wel dat hij dat niet zegt zonder dat daar een aanleiding voor is? Schmidt heeft er geen enkel belang bij om Mo te demotiveren, wij weten, net als die zeiksnor van VI niet wat er allemaal (ge)speelt (heeft). Niemand verdient een voorkeursbehandeling, zeker niet na zijn houding van vorig jaar. Die andere jongens nemen hun sport wel serieus, die ga je dan niet banken om vriendjes te maken.
  • 20 Jul 2021 om 18:48
    Als Schmidt alleen Ihattaren alweer zo publiekelijk terecht wijst dan zou ik als Ihattaren ook denken ‘flikker maar op’. Dit werkt averechts wat Schmidt doet.
Saturday 14 August 2021
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›