Dit is waarom PSV klaar is met Ihattaren! ''Ongeoorloofd''

9
Dit is waarom PSV klaar is met Ihattaren! ''Ongeoorloofd''

Mohamed Ihattaren zat afgelopen weekend niet bij de wedstrijdselectie van PSV voor het duel met Ajax. PSV vindt het gedrag van de 19-jarige middenvelder onprofessioneel en wil snel verandering zien.

"Het irriteerde de clubleiding dat Ihattaren, niet voor het eerst, zo openlijk met Ajax bezig was, waar hij ook een persoonlijk WhatsApp-berichtje had kunnen sturen", schrijft PSV-watcher Marco Timmer op de website van Voetbal International. "Het zorgde in elk geval voor veel verontwaardiging bij de achterban van de Eindhovense club."

Ook naast het veld doet Ihattaren die volgens PSV niet door de beugel kunnen. "Ongeoorloofd zaalvoetballen bijvoorbeeld. Of dat hij een spierblessure oploopt terwijl hij een vrije dag heeft. Als Ihattaren aangeeft dat dit komt door het werk met een personal trainer, hoort PSV dat die hem al anderhalve maand niet heeft gezien."

PSV gaat volgens Timmer nog wel een poging doen om het contract van Ihattaren te verlengen. "Lukt dit niet, dan moet PSV de afweging maken of ze Ihattaren verkopen of dat ze hem aan zijn contract houden. Als Ajax zich bijvoorbeeld zou melden, dan is het laatste aannemelijk, maar op voorhand lijkt een verkoop veel logischer."

9 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 4 Mar 2021 om 00:40
    Dat ie lekker naar die 020 hoertjes gaat...past ie vast goed met zijn kromme neus
  • 4 Mar 2021 om 00:39
    • Quote van 3 Mar 2021 om 15:39
      Weer zo’n Marokkaanse lamlul blijkbaar zonder ruggengraat. Kansloos figuur. Gaat met deze instelling nooit de top bereiken.
    Lekker thuis laten, nog niet eens op de bank/trubine laten zitten...dikke profiteur (letterlijke zin)
  • 4 Mar 2021 om 00:37
    • Quote van 3 Mar 2021 om 21:51
      Helemaal eens, heeft niets met discriminatie te maken. Feit is dat het de Zoveelste gast met Marrokaanse achtergrond is die het zwaar verneukt zelf. Was het de zoveelste Fries of bijvoorbeeld roodharige geweest, was dat ook benoemd. Was het dan ook discriminatie geweest? Het Is al snel discriminatie tegenwoordig!
    Precies! Die kunnen ook niks meer hebben...zijn meteen op hun te kleine pikkie getrapt
  • 4 Mar 2021 om 00:36
    • Quote van 3 Mar 2021 om 18:42
      Ik vind julie reaktie schaandalig. Je wil diskrimineren en weet je eigen geschiedenis niet eens. Als je dat wist zou je julie mo d en dikrimineerend opmerkingen binnen huis of hoofd houden. Stelletje slavendrijvers en pedo's.Met alle respekt voor PSV en fans. Er bestaat geen echte nederlander , wij komen allemaal uit een hoek vandaan die en dat ons tot wat we vandag zijn gevormd. En daar hoor het respekt voor elkaar en gelijke behandeling.
    Leer eerst eens fatsoenlijk nederlands tikken voordat je reageert...daar begint het al mee
  • 3 Mar 2021 om 21:51
    • Quote van 3 Mar 2021 om 18:49
      Rustig aan vriend. Dit heeft niets met discriminatie te maken voor mij. Dit is al de 4e Marokkaanse jongen (Tanane reken ik nog niet eens mee) de afgelopen jaren die de club loopt te fucken. Daar gaat het om. Terecht dat ik hem dus een Marokkaanse lamlul noem want hij is Marokkaan en een lamlul.
    Helemaal eens, heeft niets met discriminatie te maken. Feit is dat het de Zoveelste gast met Marrokaanse achtergrond is die het zwaar verneukt zelf. Was het de zoveelste Fries of bijvoorbeeld roodharige geweest, was dat ook benoemd. Was het dan ook discriminatie geweest? Het Is al snel discriminatie tegenwoordig!
  • 3 Mar 2021 om 18:49
    • Quote van 3 Mar 2021 om 18:42
      Ik vind julie reaktie schaandalig. Je wil diskrimineren en weet je eigen geschiedenis niet eens. Als je dat wist zou je julie mo d en dikrimineerend opmerkingen binnen huis of hoofd houden. Stelletje slavendrijvers en pedo's.Met alle respekt voor PSV en fans. Er bestaat geen echte nederlander , wij komen allemaal uit een hoek vandaan die en dat ons tot wat we vandag zijn gevormd. En daar hoor het respekt voor elkaar en gelijke behandeling.
    Rustig aan vriend. Dit heeft niets met discriminatie te maken voor mij. Dit is al de 4e Marokkaanse jongen (Tanane reken ik nog niet eens mee) de afgelopen jaren die de club loopt te fucken. Daar gaat het om. Terecht dat ik hem dus een Marokkaanse lamlul noem want hij is Marokkaan en een lamlul.
  • 3 Mar 2021 om 18:42
    Ik vind julie reaktie schaandalig. Je wil diskrimineren en weet je eigen geschiedenis niet eens. Als je dat wist zou je julie mo d en dikrimineerend opmerkingen binnen huis of hoofd houden. Stelletje slavendrijvers en pedo's.Met alle respekt voor PSV en fans. Er bestaat geen echte nederlander , wij komen allemaal uit een hoek vandaan die en dat ons tot wat we vandag zijn gevormd. En daar hoor het respekt voor elkaar en gelijke behandeling.
  • 3 Mar 2021 om 16:00
    • Quote van 3 Mar 2021 om 15:39
      Weer zo’n Marokkaanse lamlul blijkbaar zonder ruggengraat. Kansloos figuur. Gaat met deze instelling nooit de top bereiken.
    Volledig met je eens! Wederom een voorbeeld van waarom wij met z'n allen zo'n pesthekel hebben aan die k*tmarokkanen!
  • 3 Mar 2021 om 15:39
    Weer zo’n Marokkaanse lamlul blijkbaar zonder ruggengraat. Kansloos figuur. Gaat met deze instelling nooit de top bereiken.
Saturday 24 April 2021
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›