'PSV wil De Jong behouden en doet aantrekkelijk contractvoorstel'

( 6 reacties)
'PSV wil De Jong behouden en doet aantrekkelijk contractvoorstel'

Elke transferperiode wordt er aan spelers van PSV getrokken door buitenlandse clubs. Een van de spelers die deze zomer kan vertrekken uit Eindhoven is Luuk de Jong. 

De aanvaller kende een geweldig seizoen en werd gedeeld topscorer van de eredivisie. Hij maakte bijna dertig proces van de doelpunten bij PSV en dat is ook over de landsgrenzen opgemerkt. Hij kan naar meerdere clubs vertrekken en een daarvan is het Mexicaanse Monterrey.

PSV wil de aanvaller koste wat kost behouden en daarom heeft de club hem een nieuw en aantrekkelijk contractvoorstel gedaan. Het Eindhovens Dagblad weet niet of De Jong op dit aanbod ingaat, want daar gaat hij over nadenken tijdens zijn welverdiende vakantie. Daarna neemt hij de beslissing over zijn toekomst. 

 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 18 Jun 2019 om 08:10
    • Quote van 18 Jun 2019 om 07:32
      Ik bedoel maar aan te geven dat Luuk al de best betaalde speler van PSV is en dat voor iemand met toch een redelijk beperkte techniek. Dit jaar heeft hij veel gescoord maar de 2 jaar daarvoor nauwelijks een knikker geraakt. Ik denk dus dat Luuk ver boven zichzelf is uitgestegen dit seizoen mede door de goede aanvoer van de flanken. Lammers heeft het uitstekend gedaan bij Heerenveen, Malen prima bij PSV en Romero heeft nog geen kans gehad (en wil PSV zelf verhuren nadat ze hem voor 10 miljoen hebben gekocht?!?). Maar het zijn wel alledrie spitsen die zelf iets kunnen creëren en dat kan Luuk niet. Die is technisch te zwak en te traag en dat komt en maakt het spel van PSV te voorspelbaar. Ik zie dus graag eens een andere spits dan Luuk. Hem nu dus een verbeterd contract aanbieden terwijl hij al dik betaald wordt vind ik onverantwoord.
    Ik begrijp echt dat je eens wat anders wilt zien, maar je doet Luuk echt tekort. Vorig jaar was minder, maar wat wil je met rechtspoot Brenet als links back... Hij is topscoorder, aanvoerder, gaat altijd voorop in de strijd. Goede aanvoer? Bergwijn en Lozano gaan altijd binnendoor en voor eigen succes, alleen Angelino en Gakpo met zijn invalbeurtjes leveren een voorzet af. Zonder Luuk lever je 28 goals in (zonder penalty’s) en is Ajax in maart al kampioen. 28 doelpunten kun je niet terugkopen onder de 40 miljoen en die hebben we niet liggen. Ik denk echt dat we hem moeten koesteren!
  • 18 Jun 2019 om 07:32
    • Quote van 17 Jun 2019 om 14:03
      Wat wilt u nu aangeven Woodmidget ? Sam gaat dit aantal doelpunten niet halen in een seizoen zelfs niet in twee. Donyell gaat in de basis komen het nieuwe seizoen en Romero verkast liever een jaar terug naar Mexico ????
    Ik bedoel maar aan te geven dat Luuk al de best betaalde speler van PSV is en dat voor iemand met toch een redelijk beperkte techniek. Dit jaar heeft hij veel gescoord maar de 2 jaar daarvoor nauwelijks een knikker geraakt. Ik denk dus dat Luuk ver boven zichzelf is uitgestegen dit seizoen mede door de goede aanvoer van de flanken. Lammers heeft het uitstekend gedaan bij Heerenveen, Malen prima bij PSV en Romero heeft nog geen kans gehad (en wil PSV zelf verhuren nadat ze hem voor 10 miljoen hebben gekocht?!?). Maar het zijn wel alledrie spitsen die zelf iets kunnen creëren en dat kan Luuk niet. Die is technisch te zwak en te traag en dat komt en maakt het spel van PSV te voorspelbaar. Ik zie dus graag eens een andere spits dan Luuk. Hem nu dus een verbeterd contract aanbieden terwijl hij al dik betaald wordt vind ik onverantwoord.
  • 17 Jun 2019 om 17:28
    • Quote van 17 Jun 2019 om 14:55
      Kunnen we, als supporters onder elkaar, niet tutoyeren in deze app. U maakt ons zo oud ;-)
    Ok beste PSV fan voortaan is het je tegen u. Niemand wil ik ermee beledigen , ik bedoel het enkel als een vorm van respect . Ben er zo mee opgegroeid. :-)
  • 17 Jun 2019 om 14:55
    • Quote van 17 Jun 2019 om 14:03
      Wat wilt u nu aangeven Woodmidget ? Sam gaat dit aantal doelpunten niet halen in een seizoen zelfs niet in twee. Donyell gaat in de basis komen het nieuwe seizoen en Romero verkast liever een jaar terug naar Mexico ????
    Kunnen we, als supporters onder elkaar, niet tutoyeren in deze app. U maakt ons zo oud ;-)
  • 17 Jun 2019 om 14:03
    • Quote van 17 Jun 2019 om 13:08
      Komop zeg, veel gescoord dit seizoen maar de seizoenen daarvoor zeer matig. En dat voor een speler die al 1,75 miljoen per jaar verdient! Wat een slecht signaal ook naar Lammers, Romero en Malen
    Wat wilt u nu aangeven Woodmidget ? Sam gaat dit aantal doelpunten niet halen in een seizoen zelfs niet in twee. Donyell gaat in de basis komen het nieuwe seizoen en Romero verkast liever een jaar terug naar Mexico ????
  • 17 Jun 2019 om 13:08
    Komop zeg, veel gescoord dit seizoen maar de seizoenen daarvoor zeer matig. En dat voor een speler die al 1,75 miljoen per jaar verdient! Wat een slecht signaal ook naar Lammers, Romero en Malen
zaterdag 3 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›