'Misschien is dan de tijd wel gekomen om een stap te maken''

PSV houdt er sterk rekening mee dat Wijnaldum en Depay na dit seizoen de overstap maken naar een grote Europese club. De kans is echter ook aanwezig dat de belangstelling voor Jetro Willems verder toe zal nemen na zijn indrukwekkende prestaties in het kampioensjaar. 

''Misschien is dan de tijd wel gekomen om een stap te maken", vertelt de belangrijke linksback in gesprek met ELF Voetbal. "De KNVB Beker en Johan Cruijff Schaal stonden al op mijn erelijst. Na het kampioenschap heb ik dus alle prijzen in Nederland gewonnen. En dit is ook mijn vierde jaar Eredivisie alweer he", vervolgt Willems over zijn ervaring met de Nederlandse competitie. 

"Maar mijn keuze hangt vooral af van wat een belangstellende club met me van plan is", verklaart de verdediger, die met Oranje mee wil naar het EK van 2016 in Franrijk. "Op het WK van 2014 was ik er door een blessure niet bij. Dat mag me door een verkeerde sportieve keuze op clubniveau niet nog een keer gebeuren", besluit Willems vastberaden. 

Lees meer: