Mike Verweij: "Bijzonder dat ze PSV buitenspel proberen te zetten"

Mike Verweij in de studio van De Telegraaf
Mike Verweij in de studio van De Telegraaf Foto: © Screenshot De Telegraaf

Nu de competities voorbij zijn, richten de clubs zich op de zomerse transferperiode. Zo wordt er bijvoorbeeld getrokken aan oud-PSV'er Xavi Simons en de Eindhovenaren hebben zelfs baat bij een definitieve transfer van de Oranje-international.

"Nog een jaartje Leipzig? Nee, dat denk ik niet", begint Valentijn Driessen in de Kick-off Podcast van De Telegraaf. "Als ik hem was zou ik naar Paris Saint-Germain teruggaan. Hij heeft daar gespeeld, dus ik weet niet hoe die verhoudingen met al die mensen liggen en hoe hij naar PSV is weggegaan, maar normaal gesproken is PSG de volgende stap. Hij blijft geen 17, hè."

"Het bijzondere is wel dat Paris Saint-Germain PSV een beetje buitenspel probeert te zetten", reageert Mike Verweij. "Als hij terug zou gaan en verkocht zou worden, dus als PSG hem nu zou verkopen, dan zou PSV meedelen in de transfersom. Ze willen hem dus wel terughalen, maar hem dan weer aan een andere club verhuren", aldus Verweij.

Lees meer:
0 reacties