Memphis terug in Eredivisie? "Dat hij zegt: f*ck al die miljoenen"

Hans Kraaij hoopt dat Memphis Depay terugkeert in de Eredivisie. Na de uitschakeling van Oranje op het EK kan de oud-PSV'er gaan genieten van een welverdiende vakantie en zijn toekomst is nog ongewis. Journalist Kraaij droomt aangeschoven bij de Oranjekantine hardop over de nieuwe club van de veel besproken aanvaller.

Hans Kraaij begint met een opmerkelijke uitspraak. "Depay en ook Donny van de Beek, die hebben miljoenen en miljoenen en miljoenen verdiend. Dat gunnen we ze allemaal, ik zeker. Ik zou het zó mooi vinden als Depay bij Brian Priske, die een soort 3-4-2-1 speelt, dat hij tegen Priske zegt: 'F*ck al die miljoenen. Ik kom voor anderhalf miljoen euro bij Feyenoord en dan ga ik lekker als een van de twee 'tienen' spelen."

"Maar ik was in een romantische bui", voegt Kraay er snel aan toe. Het is nog niet bekend waar de toekomst van Depay ligt. Aan het einde van het seizoen 2023/24 liet Atlético Madrid hem transfervrij vertrekken.

Doe mee aan het WK-spel van PSVFans!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van PSVFans op Scorito!

Lees meer:
0 reacties