Luuk de Jong spreekt zich uit: "Hoop dat ik nog even mee kan"

"Ja ik voel me goed en fit, dus ik hoop dat ik nog even mee kan", begint De Jong. "Ik heb nog heel veel plezier in het spel, ik vind het fantastisch om met een team te werken naar doelen en om prijzen te kunnen pakken. Dat wil je als topsporter zo lang mogelijk doen."

Hoelang dat is, is lastig te zeggen. "Als ik nog heel lang fit blijf en het voor m'n gevoel kan blijven belopen, dan wil ik doorgaan. Maar op een gegeven moment ga je het merken, en wanneer dat zal zijn dat zullen we zien."

Doe mee aan het WK-spel van PSVFans!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van PSVFans op Scorito!

Lees meer:
0 reacties