Koevermans breekt lans voor oud-PSV'er: "Ik ben wel een fan"

Danny Koevermans
Danny Koevermans Foto: © BSR Agency

Danny Koevermans is erg te spreken over Memphis Depay. De voormalig aanvaller van PSV werd zondag alleen topscorer aller tijden van het Nederlands elftal. 

Depay scoorde tegen Litouwen zijn 51ste én 52ste goal voor Oranje en passeerde daarmee Robin van Persie. "Ik ben wel een Memphis-fan. Hij kwam net bij de selectie, toen ik nog bij PSV speelde. Het talent spatte er al vanaf. Het is toch heel knap wat hij heeft gepresteerd?", reageert Koevermans bij ESPN. "Hij krijgt altijd bakken kritiek, maar blijft uitstralen dat hij trots is om voor Oranje te spelen en hij geeft altijd alles."

Koevermans is het niet eens met de kritiek op de aanvalsleider van Oranje. "Omarm hem, want hij is nou eenmaal de beste spits die we op dit moment hebben", stelt de oud-profvoetballer. "Ik ben heel blij met hem en hoop dat hij in elk geval tot en met het WK zijn doelpuntjes blijft maken en zijn record nog extra aanscherpt. Ik vind dat iedereen volgend jaar tijdens het WK zijn Memphis-hoed op moet zetten."

Doe mee aan het WK-spel van PSVFans!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van PSVFans op Scorito!

Lees meer:
0 reacties