Johan Bakayoko: "Dat was een shit-momentje in onze kleedkamer"

Johan Bakayoko tegen RKC
Johan Bakayoko tegen RKC Foto: © BSR Agency

Johan Bakayoko kende een bijzonder seizoen in het shirt van PSV, maar wil niet spreken van een perfect jaar. De Belgische vleugelaanvaller geeft zichzelf een 7 voor het voorbije seizoen en benoemt toch ook wel een aantal tegenvallers.

"Als je erop terugkijkt zal de buitenwereld vinden dat het een prima seizoen was bij PSV", vertelt Bakayoko tegenover Het Laatste Nieuws. "Ik geef mezelf een 7 op 10. Dat lijkt niet veel, maar ik weet gewoon dat ik nog beter kan. Meer goals, meer assists, meer betrokkenheid in het spel... Dat verlies tegen NEC had ook niet gehoeven."

"Dat was toen echt een shit-momentje in onze kleedkamer waarbij we dachten: 'Jongens, we hebben iets doms gedaan", vervolgt de Belg. "Een andere grote domper voor mij was dat ik ziek was tegen Heracles en daardoor toch niet alle duels kon spelen afgelopen seizoen. De grootste ontgoocheling was evenwel de uitschakeling in de achtste finales van de Champions League tegen Dortmund. Had ook niet gemogen", aldus Bakayoko.

Doe mee aan het WK-spel van PSVFans!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van PSVFans op Scorito!

Lees meer:
0 reacties