Joey Veerman mocht niet weg: "De fout ligt bij hen, niet bij PSV"

Joey Veerman liep deze zomer een transfer naar het Engelse Brentford FC mis. De club uit de Premier League meldde zich in Eindhoven voor de middenvelder, maar werd de deur gewezen.

"Ik vond het niet zo spannend", vertelt Peter Bosz voor de camera van ESPN. "Ik werd op de hoogte gehouden van de lopende zaken. Wat Joey betreft was het duidelijk. Ze hebben de kans gehad en die laten lopen. Als je dan twee dagen voor het sluiten aanklopt, zal die kans vrij klein zijn. Dus dat was allemaal wel duidelijk. Het was geen probleem. Hij snapt dat ook."

"Ze hebben de kans eerder gehad en ze hebben het laten liggen. De fout ligt niet bij PSV, maar bij hen. Ik kan me ook wel in een speler verplaatsen en dat als jij de kans krijgt om naar de Premier League te gaan dat je die wil. Maar de situatie is uitgelegd en ik vond dat Joey daar heel reëel in was. Hij was een van de jongens die er wel was, dus met hem hebben we twee weken prima kunnen werken", aldus Bosz.

Joey Veerman
VOOR ROOD WIT GESCHREVEN | PSV had Joey Veerman moeten laten gaan Lees ook
Lees meer:
0 reacties