Ivan Perisic moedigt PSV-supporters aan: "Een tandje bijzetten"

Ivan Perisic heeft zijn aflopende contract bij PSV inmiddels verlengd. De ervaren vleugelaanvaller heeft al een lange carrière achter de rug, maar wil nog niet aan stoppen denken.

"Zolang ik dat vuur in me voel, blijf ik spelen. Zodra het verdwijnt, dan stop ik", vertelt Perisic voor de camera van PSV. De Kroaat verlengde met twee seizoenen bij PSV en dat had deels met het WK van 2026 te maken. "Maar niet heel veel. Het is belangrijk, maar er ligt nu een lang seizoen voor ons en de focus ligt eerst op de kwalificatie."

Ook keek hij nog even terug op zijn eerste seizoen bij PSV. "Een geweldig seizoen: veel doelpunten, veel assists, maar het belangrijkste was het kampioenschap. Daarom spelen we voetbal, daarom doen we deze sport. Als je de schaal omhoog tilt, is dat een prachtig moment."

Het wel of niet verlengen van Perisic heeft de nodige supporters beziggehouden en dat weet ook de voetballer. "Hartelijk dank voor de grote steun afgelopen seizoen. Ze waren geweldig. En als we er met z'n allen nog een tandje bijzetten, dan kan het volgend seizoen nog mooier worden", aldus Perisic.

Lees meer:
0 reacties