VIDEO | Gakpo reageert: "Dat voelt als een persoonlijk hoogtepunt"

Cody Gakpo heeft zijn droomtransfer te pakken. De vleugelaanvaller laat zijn geliefde PSV achter zich en gaat aan de slag bij Liverpool FC. Gakpo zelf is blij met zijn keuze voor de Engelse club.

"Ik voel me goed en ben heel blij om hier te zijn", vertelt Gakpo tegen de kanalen van Liverpool FC . "Ik kijk er naar uit om te beginnen met trainen en wedstrijden te spelen voor deze geweldige club. Het is een grote club en het voelt ook een beetje als een persoonlijk hoogtepunt dat een club als Liverpool interesse in me had. Ik ben blij dat ik hier ben." "Iedereen heeft me een ontzettend warm welkom gegeven en daar ben ik natuurlijk heel blij mee", gaat de oud-PSV'er verder. "Ik kijk er naar uit om iedereen in het stadion en in de stad te zien. Ik wil hier zo veel mogelijk prijzen winnen, goed spelen en de wereld laten zien wat we kunnen als team, maar ook wat ik zelf als speler kan." "Ik wil me hier verder ontwikkelen en ieder jaar weer een betere speler worden. Iedereen heeft me een ontzettend warm welkom gegeven en daar ben ik natuurlijk heel blij mee. Ik kijk er naar uit om iedereen in het stadion en in de stad te zien", aldus een trotse Gakpo.

Lees meer: