Frans Janssen: "Zijn heel blij dat we dat contract hebben verlengd"
Frans Janssen heeft deze week een aantal nieuwe commerciële deals bekend gemaakt. Zo heeft PSV de samenwerking met Puma verlengd. Janssen, commercieel directeur van PSV, geeft aan dat er nog meer contracten zijn verlengd.
"Laat ik beginnen met PSV Vrouwen", zo vertelt hij bij PSV TV . "We hebben een paar jaar geleden een nieuwe hoofdsponsor gevonden in de vorm van High Tech Campus Eindhoven. We hebben met hun een verlenging kunnen afspreken, dat ze dat de komende jaren ook blijven doen. Ze hebben een contract voor twee jaar bijgetekend." De commercieel directeur gaat door met nog een contractnieuwtje: "GoodHabitz, onze rugsponsor. Die blijven op de rug tot 2027." Janssen heeft nog een groot nieuwtje: "Puma gaat door tot 2030. Wij zijn heel blij met Puma en zijn ook heel blij dat we dat contract hebben verlengd tot 2030. We gaan nog jaren samen door met shirts designen ." Dat wil PSV samen met de supporters gaan doen. Janssen: "We zijn aan het bekijken hoe we hen daarin kunnen betrekken. Dat gaat dan over de shirts voor het seizoen 2026-2027, want zo'n traject start altijd al anderhalf jaar van tevoren." "Hoe dat we dat gaan doen wordt binnenkort al bekendgemaakt. Ondertussen hebben we met een gezamenlijke mural, aan de noord-westkant van het stadion, een prachtig cadeau voor de fans", aldus Frans Janssen.