Derksen en Van der Gijp roepen om ontslag: "Wat doet hij daar nog?"

Johan Derksen, Wilfred Genee en René van der Gijp
Johan Derksen, Wilfred Genee en René van der Gijp Foto: © BSR Agency

PSV ging zaterdag met 3-1 onderuit bij PEC Zwolle. De Eindhovense club won maar drie van de laatste zeven wedstrijden en dus wordt er geroepen om het vertrek van Peter Bosz. René van der Gijp en Johan Derksen zijn duidelijk: Bosz moet ontslagen worden.

Bij Vandaag Inside wordt de vorm van PSV besproken. "Wat is er met PSV aan de hand, ze zijn het helemaal kwijt hè? Bosz is het kwijt, korte termijn altijd hè", zegt Wilfred Genee. Derksen reageert direct: "Die Bosz moet weg joh, daar moeten ze mee kappen. Wat doet hij daar nog, die Bosz?

Van der Gijp haakt in. "Bij Bosz is het altijd: anderhalf jaar gaat het goed, daarna moet je er gewoon mee stoppen." Derksen weet, knipogend, al wie Bosz moet opvolgen: "Dick Advocaat." 

Lees meer:
0 reacties