De Telegraaf beloont PSV'er na geweldig seizoen met Gouden Schoen

Paul Wanner, Ismael Saibari en Joey Veerman vieren een treffer tegen FC Utrecht
Paul Wanner, Ismael Saibari en Joey Veerman vieren een treffer tegen FC Utrecht Foto: © BSR Agency

Ismael Saibari heeft de Gouden Schouten van de Telegraaf gewonnen. Dat meldt het medium maandagmiddag. 

De Telegraaf reikt elk seizoen de Gouden Schoen uit aan de beste voetballer van het Eredivisieseizoen. Al meer dan 40 jaar maken oud-internationals van het Nederlands elftal het klassement op.

Dit seizoen ging Saibari er met de prijs vandoor. De uitblinker van PSV werd door 27 van de 35 oud-internationals op één gezet. De Marokkaans international kende geweldige cijfers en nam PSV ook in de topwedstrijden regelmatig bij de hand. 

Mika Godts en Joey Veerman zijn tweede en derde. 

Lees meer:
0 reacties