De Mos lovend: ''Zet hem neer bij Real Madrid en hij doet gewoon mee''

Het komt voor Aad de Mos absoluut niet als een verrassing dat Jetro Willems deel uitmaakt van de voorselectie van het Nederlands elftal. De werkloze coach heeft het altijd al enorm zien zitten in de linksback van PSV. In de ogen van De Mos is Willems voorbestemd om de absolute wereldtop te halen, vertelt hij aan Voetbal International.

"Hij is zó goed. Ik heb hem zelf meegemaakt bij Sparta en daarna ook bij PSV aan het werk gezien. Maar zet 'm neer bij Real Madrid in plaats van Marcelo of Fábio Coentrão en hij doet gewoon mee. Hij moet alleen leren verdedigen en rugdekking gegeven, net als Van Rhijn. Maar dat zullen ze toch wel een keer gaan leren?"

De twintigjarige Willems lag vorig seizoen enorm onder vuur bij PSV door ver onder de maat te presteren. Het kostte de verdediger zijn plek bij Oranje en later zelfs bij Jong Oranje. Inmiddels is de vleugelverdediger echter hard op weg om uit te groeien tot een steunpilaar in Eindhoven.

Lees meer: