'De concurrentie is toegenomen en dat is een goede zaak''

Georginio Wijnaldum maakte afgelopen zondag in de uitwedstrijd tegen FC Utrecht zijn rentree na een knie-ontsteking. De middenvelder van PSV is blij dat hij weer terug is.

"Het ging wil goed", zegt de maker van de 1-5 tegen FC Utrecht in Voetbal International. "Ik vond het een goed idee het op deze manier te doen: eerst invallen en dan opbouwen."

Wijnaldum merkt dat de PSV-selectie fitter en sterker is dan vorig seizoen. "We komen gemakkelijker wedstrijden door", meent de captain. "Onderling op de training gaat het er feller aan toe dan vorig jaar. Dat heeft te maken met het feit dat we wat ouder zijn, maar ook met concurrentie. Die is toegenomen en dat is een goede zaak", besluit hij.

Lees meer: