Bruma Speler van de Maand: ''Het team helpen kampioen te worden''

Armando Bruma is uitgeroepen tot Speler van de Maand in de Eredivisie. De prijs was eerder deze week al uitgelekt via de sociale media van enkele PSV-spelers.

"Ik ben op dit moment heel gelukkig hier", reageert Bruma bij ESPN. "Ik wil de club en het team helpen door hard te werken en uiteindelijk kampioen te worden."

Bruma leek PSV te gaan verlaten. De aanvaller toonde zich echter gretig en is de laatste weken in goede vorm bij de Eindhovenaren. "We kunnen dit jaar veel winnen, daar moeten we hard voor werken", besluit hij. 

Speler van de Maand augustus.... ????

????????????????????! ????

— ESPN NL (@ESPNnl) September 10, 2021

Lees meer: