Bosz verklapt pauze-speech: "We gaan niet op deze manier door"

Peter Bosz
Peter Bosz Foto: © Pro Shots

PSV verloor afgelopen zaterdag met 3-2 van Ajax in Amsterdam. Na afloop vertelt trainer Peter Bosz op de persconferentie wat hij in de rust tegen zijn ploeg vertelde.

"Ik heb eerst aan de jongens gevraagd: 'Gaan we volle bak drukzetten maar dan echt als kerels of gaan we in een lager blok staan, want we gaan niet op deze manier door. Dat was de belangrijkste keuze."

"De jongens hebben dat daarna goed gedaan", gaat hij verder. "Daarna was er geen twijfel meer en konden we gaan voetballen. Dat ging ook in een hoger tempo en deden we beter. Soms is er niet heel veel nodig."

Lees meer:
0 reacties