Bosz duidelijk: "Dan ben ik de eerste die zegt dat ik moet wegwezen"

Peter Bosz na de wedstrijd tegen Go Ahead Eagles
Peter Bosz na de wedstrijd tegen Go Ahead Eagles Foto: © BSR Agency

Peter Bosz heeft nog altijd vertrouwen in een ommekeer bij PSV. De Eindhovenaren zijn na de winterstop volledig ingestort. 

Dinsdagavond verloor PSV met 1-7 van Arsenal en daar had Bosz de dagen daarna wel even last van. "Er spoken zoveel dingen door je hoofd na Arsenal: de vorm van spelers, hoe je het doet, met wie je het doet", vertelt hij vrijdag op de persconferentie, geciteerd door Voetbal International. "We zijn constant bezig met hoe dit om te keren."

Bosz is nog steeds overtuigd van de kwaliteit van zijn selectie en merkt ook dat er verbetering zit in het gebrek aan honger. "De toewijding op de training, daar was een verschil met vorig seizoen. Dat ik vond: dit moet beter. Dat heb ik ook wel weer gezien", laat de oefenmeester weten. Een gebrek aan chemie is volgens hem zeker niet aan de orde. "Ik voel dat die chemie er wél is. Want als die er niet is, ben ik de eerste die zegt: ik moet wegwezen."

Doe mee aan het WK-spel van PSVFans!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van PSVFans op Scorito!

Lees meer:
0 reacties