Bondscoach Koeman met spoed naar ziekenhuis door hartproblemen'

Voormalig PSV-speler en trainer Ronald Koeman is opgenomen in het ziekenhuis met problemen aan zijn hart. Met sirenes is de bondscoach afgevoerd en heeft hij een hartkatheterisatie ondergaan.

Dit meldt De Telegraaf zondagavond. De situatie van Koeman is inmiddels stabiel, zo meldt de krant in hetzelfde stuk. Dit komt mede door het snelle handelen van de artsen die hem meteen hebben gedotterd.

Koeman was als speler en trainer actief bij PSV. Tussen 1986 en 1989 speelde hij drie jaar in Eindhoven, waarna hij naar FC Barcelona vertrok. In het seizoen 2006/2007 was hij trainer bij PSV.

Lees meer: